מנהיג חיזבאללה : מנהיג נוצרי בלבנון נגד חיזבאללה: "חי בכוכב אחר" | Mabat ... / * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים.

מנהיג חיזבאללה : מנהיג נוצרי בלבנון נגד חיזבאללה: "חי בכוכב אחר" | Mabat ... / * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים.. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה התייחס היום (ראשון) להתפטרות והאשים את סעודיה. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. קטאר, סעודיה וארצות הברית הם אלה המבצעים טיהור אתני בסוריה, לא אסד״ | הרמטכ״ל אייזנקוט: מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה התייחס להערכת המודיעין השנתית של אמ''ן שהתפרסמה מוקדם יותר החודש, ואמר כי ימי הקרב שעליהם מדברים בישראל הם משחק מסוכן. בימים האחרונים נפוצו שוב שמועות ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות במפרץ הפרסי לגבי מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה.

עד לאחרונה, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נהג להתייחס בנאומיו המשולהבים לארהב כשטן הגדול. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, התייחס בריאיון לרדיו נור הלבנוני המזוהה עם הארגון לשיגורי הרקטות מדרום לבנון לישראל בימי מבצע שומר החומות: מוקדם יותר השנה שיגר אזהרה עבור המשטר האמריקני היהיר וצמא הדם כי כל פעולה. על פי דיווחים המתפרסמים היום (שני), פועל נסראללה במשך שנים על מנת להבריח סכומי כסף גדולים לחשבונות בנק שונים ברחבי העולם.

חסן נסראללה - מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, התראיין היום ...
חסן נסראללה - מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, התראיין היום ... from pbs.twimg.com
* חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. מזכל חיזבאללה ציין שבוושינגטון דבקים בשאיפתם ליישם את התוכנית, ולדבריו, צפויה להם התמודדות קשה. The public image of israeli prime minister olmert and lebanon's hezbollah leader nasrallah before and after the second lebanon war / התדמית הציבורית של ראש ממשלת ישראל אולמרט ושל מנהיג חיזבאללה. טראמפ ירה כדור אחרון בהסדר השלום.ערוץ 7. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון.ערוץ 7 מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה תקף את ההכרה האמריקנית בירושלים. האלופים גבי אשכנזי, בני גנץ וגדי איזנקוט מתמנים לרמטכלים. כך כשלה, לפי שעה, המשיחיות של מנהיג חיזבאללה, כלקח מר למי שלא הסתפק בהישגיו ורצה עוד. כמו איקארוס המיתולוגי הוא שאף להרבה יותר, הוא שאף למקום הגבוה ביותר במרחב האיסאלמי, וכאיקארוס הוא צנח.

מוקדם יותר השנה שיגר אזהרה עבור המשטר האמריקני היהיר וצמא הדם כי כל פעולה.

עד לאחרונה, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נהג להתייחס בנאומיו המשולהבים לארהב כשטן הגדול. על פי דיווחים המתפרסמים היום (שני), פועל נסראללה במשך שנים על מנת להבריח סכומי כסף גדולים לחשבונות בנק שונים ברחבי העולם. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה התייחס היום (ראשון) להתפטרות והאשים את סעודיה. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון.ערוץ 7 מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה תקף את ההכרה האמריקנית בירושלים. אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. אף אחד לא יכול להבטיח שהמשחק הזה לא יוביל למלחמה. לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף. טראמפ מנהיג את בנוסף אמר נסראללה כי במערכת הבחירות האחרונה חיזבאללה הבטיח להיאבק בשחיתות, והבהיר שדבר זה יצריך זמן ומאמץ. ‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר. האם מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נערך ליום בו יאלץ לברוח מלבנון? נסראללה התייחס לקשרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג מדינות ערב. בימים האחרונים נפוצו שוב שמועות ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות במפרץ הפרסי לגבי מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה. חיזבאללה היה בקשר יומי עם מפקדי ההתנגדות והלוחמים בפלסטין.

‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר. בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדות לעסקה היא חובה דתית ומוסרית. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון.ערוץ 7 מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה תקף את ההכרה האמריקנית בירושלים. טראמפ מנהיג את בנוסף אמר נסראללה כי במערכת הבחירות האחרונה חיזבאללה הבטיח להיאבק בשחיתות, והבהיר שדבר זה יצריך זמן ומאמץ. ארגון חיזבאללה נע בין זהויות כשמצד אחד הוא.

חיזבאללה מבהיר (שוב) - לא יהיו "ימי קרב" - המרכז הירושלמי ...
חיזבאללה מבהיר (שוב) - לא יהיו "ימי קרב" - המרכז הירושלמי ... from jcpa.org.il
הוא תיאר את התפטרותו של ראש הממשלה הלבנוני סעד חרירי, כטירוף סעודי. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. מוקדם יותר השנה שיגר אזהרה עבור המשטר האמריקני היהיר וצמא הדם כי כל פעולה. טראמפ ירה כדור אחרון בהסדר השלום.ערוץ 7. מה שקרה הוא טירוף סעודי ואנו נראה מה יקרה בימים הקרובים. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר היום (שלישי) כי כל תוקפנות שתיעשה כלפי ירושלים תהיה שקולה למלחמה אזורית. ‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר. עד לאחרונה, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נהג להתייחס בנאומיו המשולהבים לארהב כשטן הגדול.

הבלוגרית דימא סאדק שהאשימה את מנהיג חיזבאללה לאחר הפיצוץ בנמל ביירות לא חוזרת בה ותוקפת שוב את חסן נסראללה:

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה התייחס להערכת המודיעין השנתית של אמ''ן שהתפרסמה מוקדם יותר החודש, ואמר כי ימי הקרב שעליהם מדברים בישראל הם משחק מסוכן. בדבריו התייחס מנהיג חיזבאללה להודעת טראמפ על הפסקת הסיוע לצבא לבנון, ואמר: האם מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נערך ליום בו יאלץ לברוח מלבנון? נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון. כך כשלה, לפי שעה, המשיחיות של מנהיג חיזבאללה, כלקח מר למי שלא הסתפק בהישגיו ורצה עוד. ‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר. על פי דיווחים המתפרסמים היום (שני), פועל נסראללה במשך שנים על מנת להבריח סכומי כסף גדולים לחשבונות בנק שונים ברחבי העולם. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נשא נאום על רקע תקיפת ישראל נגד מטרות איראניות בסוריה והפלת הרחפנים הישראליים בביירות ואמר: הבלוגרית דימא סאדק שהאשימה את מנהיג חיזבאללה לאחר הפיצוץ בנמל ביירות לא חוזרת בה ותוקפת שוב את חסן נסראללה: מכוונים את רימון היד לגובה ולרוחב, לוחצים עם העכבר הרגע הנכון וזורקים! טראמפ ירה כדור אחרון בהסדר השלום.ערוץ 7. לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף. לפי העיתונאית הלבנונית מריה מעלוף, מנהיג חיזבאללה נדבק בנגיף בעקבות מפגש עם בכיר אירני שהגיע ללבנון במסגרת משלחת רשמית.

נסראללה הדגיש, כי לא הופיע ולא דיבר לאחרונה. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר היום (שלישי) כי כל תוקפנות שתיעשה כלפי ירושלים תהיה שקולה למלחמה אזורית. מכוונים את רימון היד לגובה ולרוחב, לוחצים עם העכבר הרגע הנכון וזורקים! קלע אל מרכז המטרה על מנת לזרוק את חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה ישר לחבית מלאה במי הירקון המטונפים. בימים האחרונים נפוצו שוב שמועות ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות במפרץ הפרסי לגבי מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה.

כל רגע - כך מנהיג חיזבאללה מנתח את המצב הפוליטי בישראל
כל רגע - כך מנהיג חיזבאללה מנתח את המצב הפוליטי בישראל from kore.co.il
הוא תיאר את התפטרותו של ראש הממשלה הלבנוני סעד חרירי, כטירוף סעודי. בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדות לעסקה היא חובה דתית ומוסרית. אף אחד לא יכול להבטיח שהמשחק הזה לא יוביל למלחמה. מנהיג חיזבאללה מחכה ששלטון טראמפ יסיים את דרכו ובינתיים מנסה לתמרן בין הדאגה ללבנון לבין הרצון לשמש כידו ההיטמעות של חיזבאללה בתוך לבנון, יוצר גם בעיות מבחינתו. קלע אל מרכז המטרה על מנת לזרוק את חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה ישר לחבית מלאה במי הירקון המטונפים. טראמפ מנהיג את בנוסף אמר נסראללה כי במערכת הבחירות האחרונה חיזבאללה הבטיח להיאבק בשחיתות, והבהיר שדבר זה יצריך זמן ומאמץ. מכוונים את רימון היד לגובה ולרוחב, לוחצים עם העכבר הרגע הנכון וזורקים! מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, שב לאיים על מדינת ישראל ואומר:

בהמשך הזהיר מנהיג חיזבאללה בנאומו את ארצות הברית מפני התקפה על איראן ואמר כי אם יקרה הדבר, האיזור כולו יבער, והאינטרסים של ארצות הברית באיזור יושמדו.

מנהיג חיזבאללה מחכה ששלטון טראמפ יסיים את דרכו ובינתיים מנסה לתמרן בין הדאגה ללבנון לבין הרצון לשמש כידו ההיטמעות של חיזבאללה בתוך לבנון, יוצר גם בעיות מבחינתו. הוא קרא גם לתומכי הארגון שלא לדאוג בעקבות הניסיונות להכתים את שמו של הארגון בצל האסון. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר היום (שלישי) כי כל תוקפנות שתיעשה כלפי ירושלים תהיה שקולה למלחמה אזורית. טראמפ ירה כדור אחרון בהסדר השלום.ערוץ 7. עד לאחרונה, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נהג להתייחס בנאומיו המשולהבים לארהב כשטן הגדול. אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. לפי העיתונאית הלבנונית מריה מעלוף, מנהיג חיזבאללה נדבק בנגיף בעקבות מפגש עם בכיר אירני שהגיע ללבנון במסגרת משלחת רשמית. בהמשך הזהיר מנהיג חיזבאללה בנאומו את ארצות הברית מפני התקפה על איראן ואמר כי אם יקרה הדבר, האיזור כולו יבער, והאינטרסים של ארצות הברית באיזור יושמדו. מזכל חיזבאללה ציין שבוושינגטון דבקים בשאיפתם ליישם את התוכנית, ולדבריו, צפויה להם התמודדות קשה. כך כשלה, לפי שעה, המשיחיות של מנהיג חיזבאללה, כלקח מר למי שלא הסתפק בהישגיו ורצה עוד. ארגון חיזבאללה נע בין זהויות כשמצד אחד הוא. נסראללה הדגיש, כי לא הופיע ולא דיבר לאחרונה. אף אחד לא יכול להבטיח שהמשחק הזה לא יוביל למלחמה.

חיזבאללה היה בקשר יומי עם מפקדי ההתנגדות והלוחמים בפלסטין חיזבאללה. נסראללה התייחס לקשרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג מדינות ערב.

Posting Komentar

0 Komentar